Brev:
Søvn og dagsrytme - 10 mdr.
16. september 2010
Alder:
10 mdr.
Søvn og dagsrytme - 10 mdr.
Kære Helen
Min datter er sund og rask, spiser som hun skal, og får stort set kun familiens mad nu, selvfølgelig tilpasset hendes alder ift. minus salt mv.
Jeg har ammet hende mindst fire gange om dagen og ofte en del mere, da hun som skrevet altid blev ammet om natten så snart hun efterspurgte det indtil hun var 9 1/2 måned, og derefter har vi skåret kraftigt ned uden de store problemer (jeg er simpelhent gået og har ladet faren tage over, da det var i vores ferie). Så nu bliver hun ammet 2-3 gange om dagen.
Jeg vil også lige høre når du kommer med forslag til dagsrytme, fx foreslår du tit at man kun skal lade børnene sove en time om formiddagen. Hvor konsekvent skal vi være ift. hendes søvn om dagen. Skal jeg vække hende eller lade være, jeg vil helst ikke vække hende, og hun kan sagtens sove tre timer om formiddagen (det gjorde hendes storebror også) og så sover hun til gengæld kun en lille time om eftermiddagen.
Mange hilsner fra
Karina